Naar boven
  • Vakkundig
  • Vertrouwd
  • Voordelig

Ruilen en retourneren van je online aankoop


Binnen hoeveel dagen mag ik mijn aankoop ruilen of retourneren?

Je kunt je online aankopen binnen 14 dagen retourneren. Mocht je meerdere artikelen hebben besteld, gaat deze termijn in vanaf het moment dat het laatste artikel bij je is bezorgd.  



Hoe ruil of retourneer ik mijn online aankoop?

Er zijn 2 mogelijkheden om artikelen te ruilen of te retourneren:

1. Terugbrengen bij jouw dichtstbijzijnde winkel. Je brengt het artikel, op vertoon van de (kopie) pakbon waarop het klantordernummer vermeld staat en indien aan de voorwaarden voor retourname is voldaan, terug naar de dichtstbijzijnde KlusWijs winkel en ruilt dit voor een ander artikel of je krijgt je geld terug. Er worden geen retourkosten gerekend.
2. Retourneren middels post. Je retourneert het artikel middels de post naar ons distributiecentrum. Op het moment dat je een artikel wilt retourneren moet je wel even het meegeleverde retourformulier invullen. Ben je dit formulier kwijt? Geen probleem, vul dan dit retourformulier in. Onze klantenservice neemt contact met je op voor het retourlabel. De retourkosten zijn voor eigen rekening en bedragen €4,95. Je betaalt die €4,95 niet direct aan PostNL. Wij trekken dit bedrag af van het bedrag dat we terugbetalen.

Heb je een product dat je niet zelf kan verzenden, zoals een kast of laminaat? Neem contact op met onze klantenservice: e-mail of 055-7506666. In dit geval moet het product opgehaald worden door een bezorgdienst en wordt er €39,95 retourkosten in rekening gebracht. 



Wanneer mag ik een artikel ruilen of retourneren?

Retourneren of ruilen kan alleen als het product compleet is, niet gebruikt en in de originele (niet beschadigde) verpakking zit. Maatwerkartikelen kunnen niet worden geretourneerd. Je wordt terugbetaald via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je betaald hebt.  



Mijn product is beschadigd aangekomen. Wat nu?

Je bent zelf aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Is het product beschadigd aangekomen, dan krijg je uiteraard een nieuw product. Het beschadigde product kun je retoursturen, deze retourkosten zijn voor rekening van KlusWijs.



Wanneer krijg ik het aankoopbedrag terug?

Binnen een week, nadat je order is verwerkt, krijg je het aankoopbedrag terug. 

 

Contactinformatie

Heb je vragen over je levering, orderstatus, retouren of overige informatie? Neem contact met ons op per e-mail of bel 055-7506666.