Naar boven
  • Vakkundig
  • Vertrouwd
  • Voordelig

Retourneren van je Intersteel aankoop

Wanneer mag ik mijn Intersteel aankoop retourneren?

Retourneren kan alleen als het product compleet is, niet gebruikt en in de originele (niet beschadigde) verpakking zit. Je wordt terugbetaald via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je betaald hebt.

 

Binnen hoeveel dagen mag ik mijn Intersteel aankoop retourneren?

Je kunt je aankoop binnen 14 dagen retourneren. Mocht je meerdere artikelen hebben besteld, gaat deze termijn in vanaf het moment dat het laatste artikel bij je is bezorgd.

 

Hoe retourneer ik mijn Intersteel aankoop?

Is je aankoop niet helemaal naar wens en wil je deze retourneren? Dat kan! Er zijn 2 mogelijkheden om je Intersteel aankoop te retourneren:

1. Terugbrengen in de winkel. Je kunt je Intersteel aankoop retourneren in de KlusWijs bouwmarkt in Klundert. Je brengt je aankoop, in originele, onbeschadigde verpakking inclusief de bijgeleverde pakbon, naar KlusWijs Klundert. Helaas is het niet mogelijk om je Intersteel aankoop te retourneren in een andere KlusWijs bouwmarkt dan KlusWijs Klundert. Breng je je aankoop terug in KlusWijs Klundert dan betaal je geen retourkosten.

2. Retourneren middels post. Je retourneert je Intersteel aankoop middels DHL. Het DHL retourlabel kun je heel gemakkelijk aanvragen! Klik hier, vul je gegevens in en wij sturen je zo snel mogelijk een e-mail met het DHL retourlabel. Daarnaast voeg je een (kopie) pakbon of een retourformulier toe aan je retourpakket. Je kunt je pakket aanbieden bij elk DHL punt. De retourkosten zijn voor eigen rekening en bedragen €5,95. Je betaalt die €5,95 niet direct aan DHL. Wij verrekenen dit bedrag met het bedrag dat we terugbetalen.

 

Mijn aankoop is beschadigd aangekomen. Wat nu?

Je bent zelf aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Is het product beschadigd aangekomen, dan krijg je uiteraard een nieuw product. Neem contact op met onze klantenservice per mail (klantenservice@kluswijs.nl) of telefoon (055-7506600).

 

Wanneer krijg ik het aankoopbedrag terug?

Binnen 3 werkdagen via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je betaald hebt.

 

Hoe zie ik of mijn product van Intersteel is?

Wanneer je bij ons op de webshop een product bestelt dan staat er meestal een merk op de productpagina. Zie de afbeelding hieronder:

Hoe zie ik of mijn product van Intersteel is?
Daarnaast kun je dit ook terugvinden op je pakbon. Hier staat ook het merk Intersteel op vermeld.
 
 

Contactinformatie

Heb je vragen over je levering, orderstatus, retouren of overige informatie? Neem contact op met onze klantenservice per mail (klantenservice@kluswijs.nl) of telefoon (055-7506600).